02 September 2012

Mer høstfarger :)


Noen nye sminkepunger er blitt til ved symaskinen i helgen.
I de samme fine høstfargene.
Liker Liker Liker


Butikkene bugner av nye fine puter i de samme fargene.
Jeg klarte ikke motstå fristelsen.......



Puten med peace er fra tidligere. 
Jeg har applikert på peace tegnet på en ferdig kjøpt pute som
jeg syntes trengte litt pynt ;)


Toalettvekse og sminkepung i samme serie...


Høstblomster på trappen.....



I postkassen lå det mer av dette fine stoffet. 
Jippi


Toalettvesken har fått bunn....



Og her er hele putefamilien samlet i sofaen 
som for høsten har fått nytt trekk.

Det er kjekt å kunne skifte trekk på møblene etter årstiden :)
Herlig med litt andre farger enn hvitt.


Ja, jeg så godt at høsten er kommet når vi kjørte hjem fra hytta i dag.....
bjørkene er begynt å bli gule i bladene.....
og temperaturen er ikke noe å skryte av den heller....




Takk igjen til alle som er innom og kikker.
Og takk til dere som legger igjen kommentarer.
Knallkjekt :)
Og så facebook da..... kjekt det og :):)

Nå står litt mer søm på programmet :)
Må sy mens jeg har dilla....

*tine*

5 comments:

Lappeline ♥ said...

Kjempe fine ting du har sydd igjen. Kreativ er du.
Flotte farger på putene og sofaen din også.
Fin sy kveld til deg

Klem

liven said...

Så mye fint du har sydd!!
Nydelige høstfarger :)

Lilla dør said...

Nydelige haustfarger. Fantastisk flotte stoff du fekk i postkassen. Har du tips om quiltebutikker i New York, skal der no i september:)) klem

Inger said...

Knall fine, Tine! Er sååå glad i de fargene. Blir det påfyll hos Flittige? :) Ses i morgen. Knib

Ann-Mari said...

Flotte arbeider. Blir sååååå fristet til å finne fram lilla og grå stoffer og starte på et nytt prosjekt!!
Men har ei lang liste med ufoer som jeg satte opp på ufo-lotteritet til quiltelaget jeg er med i. Disse må være ferdige til desember-møtet.