09 September 2012

Gammelt og nytt å nymalt

Denne helgen har vi frisket opp stuen med et strøk maling :)


Siden det nå er relativt ryddig viser jeg litt bilder her på bloggen min :)


 Løperen er en gammel en som er tatt frem. 
Passer nå til høsten!



Ellers syr jeg litt innimellom. 


Ett nytt stoff resulterte i en liten veske til 
eldste mann i huset sin barbermaskin :)


Tusen takk for kjekke kommentarer og besøket :)
Nå blir det litt kveldssøm :)

Kjekt om du vil følge meg på facebook.
Legger ut litt bilder der også av ting jeg lager :)

Ønsker dere alle en flott nye uke :)

*tine*


4 comments:

liven said...

Så fint hos deg...koselig og lunt!
Denne koppen liker jeg så godt....har sett den hos hun som har Krossen :)

ha en fin ny uke!

Lappeline ♥ said...

Koselig bilder fra stuen din......
Kjempe fin løperen
Fin ukestart til deg

Klem

Lilla dør said...

Finehaust stemning du har fått i stuen din. Fine ting du har sydd som alltid. Du er goé. Fine veke til deg. klem

Quiltefeen said...

Så koselig du har det.. :) Løperen er kjempefin, og barberposen også. Flinke du.. :)
Ha en super uke!!
Klem, Kristin