10 September 2012

Blått og hvitt .....min favoritt


Er det noe jeg ikke blir lei av er det blått og hvitt....
Jo kanskje for en periode....
men jeg kommer alltid tilbake til det igjen :)



Jeg har sydd noen sminkevesker....


 Hjerter og stjerner blir jeg heller ikke lei.....
Hjertene klipper jeg ut på frihånd så der blir skjelden noen like....




En liten tags i siden..... 
jeg er jo veldig glad i bånd og har litt å velge i :)




Stoffene er litt fra rundt forbi..... 
det prikkete er et japansk ett.... :)


Jeg er i skikkelig symodus for tiden og har vært det leeenge. 
Det er herlig og avslappende og sy.

Takk for kjekke kommentarer og besøk her på bloggen.
Veldig kjekt at dere finner veien til min facebook side også :)

Jeg skal sy litt til jeg ;)

*tine*

5 comments:

liven said...

Åh så fine disse var!
Ja blått er jo min favorittfarge også...:)

Lappeline ♥ said...

Åh du .....så du inspirerer.........kjempe fine
Blått , hvitt , stjerner og hjerter blir jeg aldri lei heller.
Skal nok bli noen stjerner i disse fargene også ....enkle å sy egentlig:))
Kreativ klem fra meg til deg

Quiltefeen said...

Så lekkert og delikat, blått og hvitt.. :)
Kos deg videre med symaskinen.. :)
Ha en superfin kveld.
Klem, Kristin

Lilla dør said...

Kjempe fine dei var. Alltid jillt med bånd, det pynter fint opp:))) Kos deg videre med symaskina. Her syast det også for tiden. Går i teamaet haust. klem.

Lindas hobbystue said...

Kjempefint med hvitt og blått, liker også disse rene fine fargene. Og så er det så fint med hjerter og stjerner som pynt, det gjør seg så godt :-)