11 March 2012

♥ R Ø D T ♥


  Jeg har sittet mye foran symaskinen denne helgen.....
Det har regnet stor sett hele tiden, og på hytta er det ikke
så mange andre plikter.....:)



Vi har kost oss med lapper som minstemann har steikt,
etter mormors oppskrift :) Gode ♥



 Dette er den ene toppen jeg sydde for en tid tilbake.
Nå gjennstår det bare å sy fast lukkekanten bak.
Den er nålet fast nå.....


 Her er litt av det røde serviset på hytta.
Jeg synes det er greit å ha det røde på hytta og det blå hjemme.
Da blir jeg ikke så lei av det røde.....



Jeg har ogå sydd en mugrug av restelappene fra duken.
Det blir nok noen flere av dem også tenker jeg :)




Nytt koppestativ er det også blitt til koppene mine.
Noen fra etthvert prestegjeld :)




Nye fin krukke i betong fra Flittige Fruer...



Ja dette var mye rødt..... men det er akkurat slik jeg liker det :)
Nå er hyttehelgen over og en ny uke står for døren.
Neste uke byr på mye kjekt.
Jeg kommer tilbake til det senere ♥`

God uke til dere alle

*tine*

8 comments:

Lappeline ♥ said...

Herligheten så flott......jeg liker rødt jeg også ser det ut til ......

Kjekt med hytteliv uten så mye plikter ....her er det hytte på sjøen og da er det vanskelig med symaskin men det hadde gått ....hi hi kanskje jeg skal prøve....

Nydelige service og koppestaiv

Fin ukestart til deg og gleder meg til å høre hva spennende du skal til med

Klem til deg

Lilla dør said...

Her var det mykje flott. Likte knallgodt koppane dine og tilbehøret !!!!!! Det du hadde sydd var nydelig.......flott med lin saman med dei røde stoffa. Klem

Smiloghverglad said...

Heisan.. Så fine farger; rødt og blått :-))Fin fordeling med rødt på hytta og blått hjemme. Nydelig begge deler. Flotte duker, puter og mug rugs du lager ! La meg til som følger, og også på blogglista mi.. Spennende å følge deg; du lager masse fint, blir skikkelig inspirert :-))
Flott koppestativ !
Ha en fin uke !

Brocante said...

Jeg er veldig glad i rødt. Oppdaget egentlig ikke hvor fint det var før jeg begynte å være i Frankrike. Der er det masse rødt - og ofte i kombinasjon med grått. Kaffeserviset ditt er nydelig. Har middagsservise i blått men jeg har aldri visst at det røde fantes. Det blå har jeg sett flere steder, men det røde var nytt for meg. Veldig fint! Nydelig duk du har sydd også! Lapper er gøy!

Sissel`s syglede said...

Så det er ikke bare meg som har rødt på hytta. Godt å se :-)
Så utrolig mye lekkert du har laget. Tok meg en runde i bloggen din og synes du er utrolig flink.
Ha ei kreativ og fin uke:-)

Anonymous said...

I just "found" your blog today and became a Follower. With the translate gadget I can read it in English.

Anonymous said...

Så masse flott i dette innlegget, både det som er sydd, og service :) superfin duk!

Aid

Anonymous said...

… Unbelievable , but I just found software which can do all hard work promoting your tilonino.blogspot.com website on complete autopilot - building backlinks and getting your website on top of Google and other search engines 1st pages, so your site finally can get laser targeted qualified traffic, and so you can get lot more visitors for your website.

YEP, that’s right, there’s this little known website which shows you how to get to the top 10 of Google and other search engines guaranteed.

I used it and in just 7 days… got floods of traffic to my site...

…Well check out the incredible results for yourself -
http://autopilot-traffic-software.com

I’m not trying to be rude here, but I believe when you find something that finally works you should share it…

…so that’s what I’m doing today, sharing it with you:

http://autopilot-traffic-software.com

Take care - your friend George