04 March 2012

Egghøne


Jeg har lenge hatt lyst på denne egghøna fra Burleigh.....
Nå er den min..... :)


For at eggene skal ligge mykt har jeg heklet et lite teppe med løkker som jeg har lagt i bunnen på høna.



Nå ligger de stødig.....



Under høna er en av de sydde toppene nesten ferdig.... mangler bare lukkekanten...




Jeg er glad i stråmønster fra Egersund.
Nydelige farger.
Eggene passet så fint i fargene....

 Blomsten er fra hagen,
men noen har forsynt seg litt av den allerede........



Nå skal jeg sy på lukkekanten slik at denne lille duken blir ferdig...
Ønsker alle som er innom en fin søndagskveld.
Og legg gjerne igjen et lite spor....
det gleder meg :)

*tine*



6 comments:

Lilla dør said...

Nydeleg høne...fantastisk fin. Duken du syr og er nydeleg. Ha fin kveld videre. klem

bentetove said...

Å, ja det er viktig at eggene ligger mykt og godt! Den høna fristet meg ja, lekker sammen med duken din:)

Lappeline ♥ said...

Åh så fin den var da......blir lagt i ønskelisten :)

Duken så flott ut og gleder meg til å se den ferdig...

Ha en fin sykveld

Klem til deg

Quiltefia said...

Hei!! Så hyggelig når man får noe fint man ønsker seg..... Tenk at det blomstrer hos deg!! Vår!! Ha en fin kommende uke!! AnneK:-)

Anonymous said...

Kjempefin høne...og duken er kjempefin.
Marit i Stavern

gillyflower said...

Beautiful photos, so springlike and pretty!

Gill xx