29 November 2011

Lag selv - brødpose

Jeg liker godt fine kjøkkenhåndklær :)

Åhlens har mange fine nå til jul. Her har jeg tatt et kjøkkenhåndkle og delt i to, på midten.
Brettet i to og sydd i sammen på to sider.

Jeg har fallen i åpningen.

Vips så er den ferdig.



Jeg fant også et søtt bånd (ikke på Åhlens) som det kan være fint å pynte med til jul.
Pynt med båndet rundt magen på osten :)
Det er kjekt å pynte litt ekstra til julemåltidene.


En fin uke ønskes til deg som er innom bloggen min :)


*tine*

3 comments:

Hulda said...

Dette var en god idé! Så fin den vil bli på julebordet. Vakkert laget.

24 said...

Genial idè, så fint det blei!
Ha ein super dag!
Klem Helene

MODERN COUNTRY said...

Oj så mye fint du lager Tine ! Brødposene var jo enkle å lage. Jeg kunne trengt noen jeg og skjønner du. Til rundstykkene kanskje også. Lyslyktene i forrige innlegg synes jeg var veldig lekre. Det var fint med applikasjoner og broderier på.

Og takk for at du gir meg så hyggelige kommentarer !! Det hadde vært veldig koselig å møtes på et marked :) Det var faktisk bare jeg som hadde den stilen, men alle som deltok var skikkelige kunstnere. Følte meg priviligert som fikk være med " i gjengen".

Aina