06 December 2009

Ostehuset Øst

I dag har vi hatt en nydelig lunsj på Ostehuset Øst. Så deilig å gå for å spise god mat en søndag i ett-tiden. Det var mye folk der og det blir absolutt ikke siste gang jeg kommer til å gå der heller.
Ostehuset har mye god mat som en kan spise der eller ta med hjem. De selger også en del små delikatesser på glass. I tilegg er de forhandlere av TineKHome sin kolleksjon. Jeg ble så betatt av krukkene/vasene på bildene under her at jeg rett og slett kjøpte to stk med meg hjem.




Bildet her er hentet på nettet, og er å finne i katalogen til TineKHome.

Dette bildet er fra lokalet til Ostehuset Øst og er funnet på nettet. Ostehuset finnes også i Stavanger Sentrum. Det er verdt et besøk.

4 comments:

Kreoline said...

Hei T., ser du har kost deg på Ostehuset i dag, har mange ganger gått forbi, men ikke vært der inne. På jobben bestiller vi av og til mat herfra. Det er alltid "stappende fullt med folk" der, populær plass. Skulle ikke tro det når du ser plassen det ligger på, men så er det østkanten vett du, mer og mer populært, hihi, en grunn for at jeg sier det. Håper du koser deg i førjulstiden og ikke stresser sånn som meg, her går det i hundre fra morgen til kveld, nå er det en uke igjen på jobb så er det fri i nesten 2, de skal nytes. Ha ei fine uga, kos deg, klem fra Mona.

Anonymous said...

Hei! Så kjekt da, at du likte deg her på 'byens beste østkant' :o) Selv har vi titt og ofte vært innom Ostehuset Øst. Deilig sted, og ettersom det ikke er så langt unna der vi bor, blir det rett som det er en sandwich og kaffe latte med hjem til lunsj/frokost en lørdag formiddag... :o) Klem fra Janne.

Siddis back home said...

Så koselig med ostehuset på den kanten. Skal bli godt å komme hjem, tar gjerne meg en sykkeltur fra Eiganes og opp dit, yogaen er ikke så langt derfra. Ha en fin romjul! Takk for titten i bloggen din, den var fin!

Anonymous said...

Have you ever considered writing an ebook or guest
authoring on other blogs? I have a blog based on the same information you discuss and would really like to
have you share some stories/information. I know my readers
would value your work. If you are even remotely interested, feel free to shoot me an e-mail.


Here is my website :: how can i buy instagram followers online