09 December 2009

Litt julerødt

Ved kjøkkenbordet mitt ser det slik ut for øyeblikket. Det er godt å sitte her og bare la øynenen hvile på sjøen. En båt går forbi i ny og ne. Har hatt fri fra arbeid i dag. Det er godt med et pustehull i travle desemberdager. Her er forresten glasskrukkene jeg kjøpte her om dagen. Har pyntet de med bånd og kongle. Synes det er flott å ta inn litt av naturen. Kakeboksene er funnet frem med er ikke fylt med julekaker enda. Men det er nok like før nå.
Ha en fin dag alle sammen.


6 comments:

Hulda said...

Det så veldig fint ut, både med kopp, glass og kakebokser. Herlig å bo like ved havet. Det gjør jeg også.

Unknown said...

Så koselig..., det må være en deilig plass å nyte frsik sjøluft..., Nydelig med det røde mot det rustikke... :O)

Ha en fin kveld!

NB: Gleder meg til å se Tine kjolen du strikker!

June J. Larsson said...

Hei! Nyoppdaget blogg for meg! :)
Jeg likte godt det lett julepyntede kjøkkenbordet ditt, og spesielt syns jeg at kruset var så nydelig! Hvor får man tak i noe sånt da? :)

Legger meg til som følger og kikker snart innom igjen!

Ha en fin førjulsuke!
Klem June
Nostalgi & Skriverier

liven said...

her er det nok fint å sitte!!
Koselige røde ting:o)

Quiltefia said...

Hei!! Det ser veldig hyggelig ut!! Så heldig du er som ser havet!! AnneK:-)

Randi said...

Tror ikke jeg kunne bodd et sted hvor jeg ikke så havet. Flott å se de stadige skiftningene i vær, farger og lys.
Ha ei trivelig førjulstid:)